[O1] EGR zaślepiony i mały problem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • robuś
    Drive
    • 2010
    • 75

    [O1] EGR zaślepiony i mały problem

    Mi leci gdzieś po środku , pod schowkiem po środku deski . Tak jak wcześniej pisałem wyjęcie radia, schowka nic nie pomogło. Wyciek mam gdzieś prawie przy szybie . I tu jest problem bo nie mogę się tam dostać.
  • momo05
    Rider
    • 2008
    • 395

    #2
    [O1] EGR zaślepiony i mały problem

    octa I silnik ASZ zaślepiłem w czwartek egr zgodnie z zasadami z forum i instrukcjami ale dziś zaobserwowałem auto nie kopci jak kiedys bywało po tygodniu miejskiej jazdy ogien na trasie i puszczal ze2 bąki ale jest mały problem typu auto jak by do wcześniejszego zrobiło sie jak by bardziej mulaste przy dodaniu gazu znaczy reakcja na pedał gazu bardziej opużniona jak było kiedyś i to prawie wszystkie biegi gnieciemy a on dopiero po czasie zaczyna jechać
    .................................................. ..............
    O SERCE SZKODNIKA dba
    Perfect Serwis DobryGrześWawa

    .................................................. ..............

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      oprócz zaslepienia masz go wywalonego z systemu?
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • momo05
        Rider
        • 2008
        • 395

        #4
        oprócz zaslepienia masz go wywalonego z systemu?
        znaczy a jesli to jak to zrobic
        .................................................. ..............
        O SERCE SZKODNIKA dba
        Perfect Serwis DobryGrześWawa

        .................................................. ..............

        Komentarz

        • mariu123
          Classic
          • 2007
          • 25

          #5
          egr

          uruchamiasz Vagcom
          funkcja select
          01 engine(silnik)
          11? login
          logujesz kod 12233, enter(menu powraca do do okna engine)
          nastepnie funkcja adaptacji (nie pamietam numeru)
          wybierasz kanal 03
          w gornych czterech oknach wyskocza wartosci powietrza i procenty EGRu
          na dole wpisujesz nowa max. wartosc(im wieksza wartosc tym mniej bedzie otwierany EGR)
          aktualnie mam w ASV 33638( zaleznie od modelu i wersji oprogramowania) wiekszej nie umiem wpisac to odpowiada 4,8% EGRu.
          Jezeli wpiszesz za duza wartos to po uzyciu funkcji testuj wyskoczy Error, musisz wtedy
          na nowo wprowadzic login 12233 i próbowac dalej .
          Jezeli trafisz najwieksza mozliwa wartosc przyciskasz na Save i gotowe( pomimo zalozonej blachy nie powinien ci sie wiecej pokazac blad EGRu).
          Powodzenia, to nie jest trudne.

          Byla u mnie wartosc 31768, a wpisalem taka 33768.
          Po testowalem auto troche na drodze, blad sie nie zapalil.
          Zmiany zaobserwowane, to troche inny dzwiek turbinki i faktycznie lepsza reakcja na gaz.

          Komentarz

          • laurin
            Rider
            • 2009
            • 727

            #6
            chyba też muszę zaślepić...

            Komentarz

            • momo05
              Rider
              • 2008
              • 395

              #7
              czyli to co napisał mariu123 to to samo co wywalenie EGra z systemu
              .................................................. ..............
              O SERCE SZKODNIKA dba
              Perfect Serwis DobryGrześWawa

              .................................................. ..............

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                #8
                Zamieszczone przez momo05
                czyli to co napisał mariu123 to to samo co wywalenie EGra z systemu
                tak
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                • mariu123
                  Classic
                  • 2007
                  • 25

                  #9
                  nie tyle wywalenie co ograniczenie jego częstotliwości działania w określonym momencie

                  Komentarz

                  • piramida
                    RS
                    • 2009
                    • 12222
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    myslałem ze całkowicie sie go usuwa...
                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                    Komentarz

                    • laurin
                      Rider
                      • 2009
                      • 727

                      #11
                      Może mi ktoś napisać jakie były standardowe wartości egr dla ASZ bo gdzieś wywaliłem niechcący karteczkę - na dniach będę miał nowy egr i chce wrócić do starych ustawień bo sra mi błędami... :evil:

                      Komentarz

                      • mariu123
                        Classic
                        • 2007
                        • 25

                        #12
                        wartość egr dla asz 31768

                        Komentarz

                        • laurin
                          Rider
                          • 2009
                          • 727

                          #13
                          Dzięki wielkie

                          Komentarz

                          Pracuję...